Jojoanne16 Merhaba arkadaşlar, bebeğim emerken yutkunmakta zorluk çekiyor. Bazen sütten tıkanıyor bile , çok hırıltısı var , boğazları dolu belli oluyor . Daha 1 aylık bebeğim . Ne yapmam gerek ?
Deletedmom_9857 Jojoanne16 burnunu temİzliyeyin sürekli birde balgam atmadsı için sırtına yavaşça vurabilirsiniz İnstagram da hekimanne var bakabilirsiniz
Jojoanne16 O1anne01 çok zor ya gündüz emerken dikkatlice emziriyorum ama gece uykusunda bende uykulu olduğum için en ufak dikkatsizlikte tıkanıyor
Mom0870 Jojoanne16 öksürük şurubu sorsan doktora onlar balgam söktürür ya ama çok küçük daha 🤦🏻♀️ Aklıma bir şey gelmedi
SbnmTlg Dün komşum klima kullanmaya başladıktan sonra bebeğinin hırıltısı olduğunu ve mustelanın soothing crest rub rahatlatıcı göğüs balsamını kullandıktan sonra düzeldiğini söylemişti. Yenidoğandan itibaren kullanıma uygunmuş. Yine de doktora sorarak kullanmakta fayda var.
fatimas27 Ben limonlu su veriyorum hemen geciyor zaten bir kere olmustu oda 3 aylikti gecti hatta internetten arastirdim yapmistim gecti butun balgami kustu