SBkmzc Kızler bugun dr a burun tıkanıklığı icin götürdüm soğuk algınlığı çıktı boğazı kızarmış huzursuzluğuda ondanmış sprey ve şurup verdi ne yapsam daha çabuk geçer sütümden gececeği birsey varmı😓😓😓 çık üzgünüm Allah tüm bebeklere çocuklarr safi ismiyle şifa versin
omevrn SBkmzc ben sürekli burnunu otribebe aspiratör ile temixledim ve omron un havası ile burnuna serum fizyolojik hava verdim burnunun sürekli açık olması lazım bronşlarına inmemesi için geçmiş olsun
SBkmzc omevrn çok tesekkür ederim bizde kullanıyoruz otribebe dünden beri daha iyi sanırım nefes alışı düzeldi