Duruonur Bgn 1 yaş aşımızı olduk. Hergün sabaha kdr uyuyan kızım bgn 10 dk da bi uyanıyor ağlıyarak,acaba aşı dan kaynaklımı?hergün banyo yapıp uyuyordu bgn aşıdan dolayı yaptırmadım oyzdnemi ki?