jolene Seda_123 bize de idrar yolu enfeksiyon dedi. 39 oldu ates. Antibiyotik verdi bi de fitil. Sizin nasl düzeldi
Hilerrr jolene geçmiş olsun canım bizim başından ölçünce 37 koktuk altı 36,6falan hala götürüp götürmemekte kararsızım
Tlayyq1 jolene aynısını dün gece yaşadım ben kan aldılar bu arada 55 günlügüz kanında eğer enfeksiyon çıksaydı yatış vereceklerdi çok şükür bişe çıkmadı fitil verdiler :(
jolene Tlayyq1 sabaha kadar uyumadık bizde. Küçücük bebekte 39 u görünce baya panik yaptım. Doktor bize de normalde yatış veririm dedi antibiyotik ve fitil verin ateş düşmezse 2 güne kesin yatış olacakmış
Prensinannesii06 Hilerrr sizin ki ateş değil şurup vermenize gerek yok zaten ilk 3 ayda 37.5 ateş oldu mu evde müdahale etmeden gidilmesi gerekiyor ama temassız ateş ölçerler net sonuç vermiyor o yüzden doktorumuz koltuk altı ölçümü olanlardan alın demişti bende de ondan vardı zaten
Deletedmom289 jolene canim baska bir doktora gotur vucut da enfeksiyon varsa ates olur..doktor sacmalamis
jolene Deletedmom289 o acil doktoruydu zaten. Baya saçmaladı, basından savsakladı resmen. Sabah hemen çocuk doktoruna götürdük tahlil yaptı, enfeksiyon çıktı iştee. Hala da düşmedi ateşi
jolene Deletedmom289 siz haklıymıssınız. İyiki farklı doktorlara götürmüşüm. 3. Götürdüğüm doktor hemen yatış verdi. Kanda enfeksiyon çıktı. 6 gündür hastanedeyz. Her seyine baktılar 😣😥
BusbusveHashas jolene biz geçen hafta 2 aylık olmadan yavrum ( 50 günlükken) ateşlendik bir anda crp 33 yani enfeksiyon çıktı. 1 hafta hastanede yattık ve dün taburcu olduk.. siz nasıl oldunuz? Sebebi belli oldu mu?
jolene BusbusveHashas biz hala hastanedeyiz. Yarın1 hafta olacak. Ateş 3 gün sürdü 3 gündür hiç çıkmadı. Ateşle birlikte kırmızı döküntüler oldu. 2 gündür iyi ama o kadar çok test yapıldı ki çocuğumun dengesi bozuldu. Bütün test sonuçları insallah yarın çıkacak. 6. Hastalıktan şüpheleniyorlar. siz neden yattınıZ
BusbusveHashas jolene allah yardımcınız olsun inşallah bir an önce şifa bulsun yavrum 🤲🏻 Ateşiniz yüksekken kaçta seyretti? bizim idrar yolu enfeksiyonu dediler, koli basili dediler, koli basili değilmiş o tahlile kaka bulaşmıştır dediler anlamadık..
jolene BusbusveHashas en yüksek 39,5 calpol ve fitil de 37,5 a düştü. Enfeksiyon düşüşte ama hastalık sebebi bilinmiyor
Oscar jolene Geçmiş olsun 2 aylık bebeklerde ateş normal değil enfeksiyon olabilir başka doktora götürün benim bebeğim de öyleydi sğrekli bişey yok deyip gönderdiler sonra ateşi düşmeyince yatış yaptılar hastanwye kanında enfeksiyon vardı ihmal etmeyin.