Çok özeniyorum annesinden babasından başkasının kucağında durmayan ağlayan bebeklere kızım.4 aylık herkeste.duruyor gülüyor bana gelmek için ellerini uzatmiyor kucak olsun yeter kişi ayırt etmiyor acaba bunun için daha erken mi yoksa öyle bir huyu yok mu sizin bebekleriniz ne zaman başladı kişi seçmeye