6 aylık kızım çok aşırı derecede heyecanlanıyor. Elini kolunu oynatıp çırpıyor aşırı derecede. Endişeleniyorum bazen dua okuyorum. Biraz faydası oluyor. Ama bu aralar daha çok arttı yatağına yatırdığım anda başlıyor kucağıma alana kadar. Uyumuyor cırpınması yüzünden beni de çok korkutuyor. Bu durumu yasıyan varmı. Bi Bilgi verir misiniz bana. Aşırı da korkak bir bebek herseyden çok korkuyor. Beni de çok korkutuyor böyle yaparak yardımcı olursanız sevinirim…