Kızlar yeni girdik 4.aya oturtmaya yavastan baslasammı doktora da gidrmyrz soramyrm
Stass 6. Ayda destekli oturmaya başladık doktorumuzun izniyle
Benim kızımda 4 aylık ben yavaştan kucakta oturmaya başladım doktorumuz başlayabilsin dedi