Joipt Canım anneler merhaba 🤗 Elimde 2 kutu 1 numara 2 kutu 2 numara 800 grlık hiç açılmamış Evolvia formül sütlerinden var. Benim ilk aylar sütüm yetmiyordu mama+meme gidiyorduk,ama maşallah şu an oldukça yetiyor sütüm.yakın bir zamanda da ek gıdaya geçeceğiz zaten.Malum mama fiyatlarına oldukça yüksek zam gelmişti geçtiğimiz aylarda,biz de daha da artacak diye stok yapmıştık fakat gerek kalmadı.eczaneden aldık,aldığımız fiyata satıyorum ilgilenenlerle iletişime geçebiliriz.
Joipt son kullanma tarihleri ise şöyle: 2 numaranın biri 08-2019 diğeri 06-2019, 1 numaranın biri 11-2019 diğeri 01-2020 Yalnız 2 numaranın birinin dışında çok az bi içine doğru girinti var tam hatırlamıyorum ama büyük ihtimalle yerleştirirken tezgaha çarptım.şimdiden söyleyeyim de hakka girmeyeyim 😊 Kargo ücreti de benden.
Joipt NaimeYilmaz ben Ankarada'yım.Ankara'da olsaydınız elden de teslim edebilirdim de o yüzden sordum :)
NaimeYilmaz Joipt Kaplamaz mı ben 10 kutu mu ne almıştım sözde 6.aya kadar yetecek diye . nası olduysa yetmedi . Matematik dehası ben 💃
Joipt NaimeYilmaz bebekler büyüdükçe daha çabuk bitiyor,biz yenidoğduğunda 15 günde 1 paket bitirmiştik 🤷♀️
NaimeYilmaz Joipt Neyseki ihtiyacınız kalmamış 🙏 naimekovanci Buraya bırakayım dönemezse bayan yazarsınız .
FatmaZehra Ya kusura bakmayın bebekle ilgilenmekten nete giremiyorum yok canım almayacağım çok teşekkürler