10 güne rahatlarsınız ayaklanırsınız inşallah bol bol yürüyün kalkamıyorum diye oturup kalmayın oturdukça daha çok zor olucak bu işin sırrı yürümek yürüdükçe açılacaksınız açılacaksınız. Bende acıyor diye kalkamadım canımda kıymetlidir uzun sürdü iyileşme sürecim tam 15 gün sonra tamam geçti diyebildim sizin gibi biraz ağrılı geçti ☹️ geçmiş olsun güle güle büyütün bebişinizi her acı hissettiğinizde bebeğinize bakın valla hafifliyor onlara değer 🥰