Tokkalh Hanımlar merhaba, hastalığımdan dolayı antibiyotik kullanmam gerekti. Doktorum süre geçmez, bir sakıncası olmaz dedi ama içim rahat olamıyor. Bebeğimi saparak besliyorum bu arada . Ne yapmalıyım sizce?
elifiii Tokkalh birçok antibiyotik emzirme ile uyumlu. augumentin 1000’lik kullanmıştım ben emzirirken . bu gibi durumlar için e-lactansia.org adresinden eng ( ingilizce dil seçeneğini ) seçerek ilacın etken maddesini yazarak riskleri okuyabilirsiniz.
KumsaaL Tokkalh Canım bende kullandım doktor sorun olmaz dedi ama tereddütte kalıp eczaneye sordum oda sorun olmaz ama yinede içtikten hemen sonra emzirme veya emzirdikten hemen sonra içme yinede dedi yarım saat önce veya sonra içiyordum
Hande_efe Bende kullandım 1 hafta falan. Hap ictikten sonra 3 4 saat emzirmedim daha sonra ilk sütü sağıp döktüm. Ikinci sütü bebeğime verdim bu şekilde icim daha rahat etti
Kuzucukunanasi Tokkalh verdiği antibiyotiğe bağlı, muhtemelen emzirmeye uygun bir antibiyotik yazmıştır rahat olun,