Alibinnur1707 https://hizliresim.com/8tX5V5 merhaba hanımlar kızımın dişi çıkıyodu üst diş eti şişti ertesi gece ağzında aft yarası çıktı bianda ağzımda üredi sonra bianda böyle yüzüne sardı doktora gittik ilaçlar verdi geçmedi başka soktora gittik serum veriyorlar günde bi defa iki tane damla kullanıyoruz başına böyle bişey gelen var mı? Çevremdekiler nazarla çıkmışta olabilir diyo çünkü kızım çok güleçe herkesim kucağına gidip kendini sevdiriyor. Nazarla da olabilir mi?
elifiii Alibinnur1707 el ayak ağız hastalığı olmuş gibi duruyor. İlacı yok sadece rahat su içmesi yemek yemesi ve ağrısı varsa geçmesi için ilaç vermiş olabilirler. Lütfen 14 gün boyunca kimseyle görüşmeyin mümkünse..( Bir de çinko şurubunu doktora sorun 1-2 ay sonra tırnak düşmesi problemi olmaması için) şu anda tam mevsimiyken eğer alerjisi yok karadut yedirebilirsiniz, karadut özü içirebilirsiniz. çok geçmiş olsun.
Pinkbery Alibinnur1707 uçuk mikrobu olabilir mi? Bana oyle geldi. Bikez kızımın yüzümde kırmızı seyler cıkmıstı ama Boyle değildi. Doktoruna sormuştum telde getir bi muayene edelim dedi. Goturdum. Ucuk olabilir mi diye cagırdım sizi ama değilmiş demişti.🤷 Geçmiş olsun😟
Ata_35 Alibinnur1707 Canım çok geçmiş olsun. Bizdede buna benzer hatta aynısı diyebilirim 1 hafta önce yara çıktı sulu bir şekildeydi. Doktor çağırdık BALABAN pomad isimli krem yazdı mikrop kapmıştır büyük bir ihtimalle bebekleri annesi dahi öpmemeli hemen mikrop kapıyorlar 🤦🏻♀️☹️🙏🏻
Alibinnur1707 Deletedmom278 hayır sadece yüzünde birde çok az beyaz yara var ağzında başta çoktu ama ilaç sayesinde azaldı
Deletedmom278 Alibinnur1707 Başka bir doktora daha gitseniz iyi olacak. Sebebi bilinebilir bir şey bu çünkü.
Alibinnur1707 Deletedmom278 2 tane doktora gittim ilk doktor el ayak değil olsa tüm vücudunda olur demişti şimdi doktorumuzub ilaçları geçirdi biraz
elifiii Alibinnur1707 burnu vs de dolu bebeğinizin, grip gibi belirtiler de veriyor. maalsef kuzen cocukları, arkadas cocukları geçirdiklerinden biliyorum. yaz ayı bu hastalık için tam ortamı. damakta ve ağız çevresinde başlıyor. Sonra el ve ayak bazen de kalça olabilir. 7 gün-10 gün öncesinde nerelerde ne yaptınız çok çocuk ortamına su ortamına girdi mi bebeğiniz muhtemelen başka bir çocuktan veya yetişkin taşıyıcıdan almış olabilir.
Alibinnur1707 elifiii suya girmedi evden de çıkmıyorum ki ben kuzum sadece balkona banyosununu kucağımda yapıyor ki
Alibinnur1707 Pinkbery sağolasınız teşekkür ederim ağzının içinde ilk aft çıktı daha sonra hemen ağzının kenarında çıktı bi anda hemen çoğaldı
Alibinnur1707 Ata_35 bizimkide sulu kuzum badiconı pamuğa damlatıp yararın olduğu yer bastırıp çekiyoruz bu fotoğraf pazar günün yarın bida atayım
elifiii Alibinnur1707 anladım, nereden almış olabilir mikrobu tabi bilemem maalesef ama virütik bir durum olduğu belli. Bol sıvı beslemeye çalışın, muzlu yoğurt, hafif ılık yay çorbası olabilir , yulaflı meyve püreleri olabilir. tez vakitte iyileşsin inş🤲🏻
Ata_35 Alibinnur1707 Hadi ya kıyamam ya bizde önce baticonla temizleyip sonra krem sürüyorduk çok şükür şuan sadece iz şeklinde
Alibinnur1707 elifiii hiç yeme içme yok ya neler neler yaptım yesin diye ağzının içindede olduğu kabul etmiyor suyla meyve suyuyla dueuyor 😒
elifiii Alibinnur1707 eczaneden enjektör veya ilaçlardan çıkan ml li uzun damlalıklar ile ılık şeyler ağzına verebilirsiniz. Geçmiş olsun 😔