Bebibebi Kızlar bebeğim 5 günlük idrarını yapıyor ama afedersiniz sümük gibi bişey geliyor bugünde o kanlı geldi normalmi acaba
idil1990 Bebibebi cnm akinti normal annenin hormonlarindan gecermis doktor o olmasi gerekiyor demisti bana ben o sebepten doktora goturmustum bi sure sonra kesilecek o kani bilmiyorum ama sk sk besle takio et bakalim devami gelicekmi kan olayinin
Asyamm0312 Bebibebi kız bebeklerde olabilitesi yüksek birşey korkmayın sürekli devam ederse götürebilirsiniz. Ama normal
gulerva Bebibebi benimde oldu. 1. Haftaın sonunda kontrolümüz vardı doktor normal dedi korkmayın dedi benden ona geçen hormonlardanmış
Bebibebi Ghb 2 saate bir emziriyorym doktor öyle dedi ilk yoktu bugün kanlı akıntı geldi ilk bebrğim oldupy için bilmiyorum bnde
Beybibeybi Bizde olduğunda kız bebeklerde anne hormonları süt yoluyla geçerler bebeğe bunlar olur bebek göğsünden süt vajinadan kan gelebilir 2 3 aya kadar önemsiz şeyler demişti geçti sonra olabiliyormuş yani beslenmeyle ilgisi yok diye biliyorum
Ghb Bebibebi bende emziriyordum canım ama sonra aç kalmış bebeğim mama takviyesi yaptık bir kaç gün sonra düzeldi ama tabi doktorunuza danışmanız daha iyi olur