Benimde kızım 1.5 aylık göğüs ucum olmadığı için hep sagarak biberonla veriyordum memeyi almıyordu plastik göğüs ucunu gece uykuluyken verdim her emzirme saatinde önce plastik göğüs ucuyla vermeye çalıştım ağlamaya başlayınca biberonu verdim derken bı kaç gün sonra alıştı sonra biberonu kestim tek göğüsten 25 CC geliyodu süt yapan ne varsa yedim corba.komposto.helva.tahin pekmez vs. Hiç biri ise yaramıyor sit artiran şeyler su.emzirmek ve humananin still tea çayı bol sutli günler dilerim 😊