Kızlar merhaba bu gün dördüncü ay aşılarımızı olduk ikizlerim sadece mama ile besleniyor ebemiz yavaş yavaş ek gıdaya başlayabiliriz dedi sadece mama içtikleri için üç gün sonra yoğurtla başla dedi bir hafta ver dokunacak mı dedi sonrada sırayla meyvelerin sularını ver dedi tek mama ile beslenipte erken ek gıdaya geçen oldu mu aranızda çok kararsız kaldım eşimde verelim diyo yani ne yapsam bilmiyorum 🙏