Zumraa12 Aysun__ bende çok takıyordum takii burda normal olduğunu öğrenene kadar şuan alıştım galiba hiçte halimden şikayetçi değilim 😂😂
Erim2335 Ben de doğumdan sonra iki kez hafif lekelenme oldum şimdi oğluşum 8bucuk aylık hala daha olmuyorum emziren anneler için 2 yıla kadar noal kabul ediliyomus