Aynı dertten muzdaribiz. 6.5 aylık. Yoğurt bile kabız yapar mı yaa😥😥😥 ek gıda falan veremiyorum korkudan zorlanıyor ağlıyor baya. Bizim ilk günden beri öyle hafta da 1. Yapıyor haftada iki çok nadirdir yani. Kayısılı yoğurt yapıyorum ek, gıda olarak tek o yani patates falan yemiyor zaten sevmiyor da işin kötüsü biz ne yesek, ondan istiyor sofra yere geldimi başlıyor ağlamaya bana da verin diye. Kıyamayıp veriyorum bazen kahvaltılık falan minik minik nezaman yedirmeye başlıcm bilmiyorum bu şekil, nasıl olur nereykadar doktora da götüremedim😒😒😒``bikere götürdüm dÜzeni böyleyse çok elleşme dedi bişey vermedi