Borasmomy Berffff2 ben de burda durayım medicanaya götürüyoruz ama ücret biraz fazla geliyor onun dışında doktorumuz iyi
Aysun16 Berffff2 Levent Uslu Cekirge doruk hastahanesinde, baska bir cocuk doktoru daha denedim ama Levent bey kadar ilgilisi ve whatsapptan dönüs yapanini gormedim
Defnos_20 Berffff2 Pedmer Abdurrahman Orhan Dengiz’e götürüyorum ben çok memnunuz doktorumuzdan bebeğim 4 ay olucak 1 hafta sonra 1. Aydan beri gidiyoruz
Tgce16 Berffff2 ben gitmedim henüz ama böyle bir başlık açmıştım onerilenler medicana hastanesi Bünyamin teymuroğlu** pembemavi vildan boz erkan, esentepe pınar kanlıoğlu
Berffff2 Borasmomy medicanada doktorunuz kim ve ne kadar ödüyorsunuz acaba biz de ilk muayene için medicanaya gittik ama sigorta vardı 15 tl ödemiştik ne kadwr oldugunu bilmiyorum o yüzden
Borasmomy Berffff2 reyhan beye gidiyoruz doğumuda ben orada yapmıştım ilk ücret bizden de 15 tl alındı ama sonra ki randevuda 190tl alındı kalça ultrasonu çektirdik 370tl bana baya fazla gelmişti
GamzeSarp GamzeSarp 360 tl idi ama benim sigortam karşıladığından bir kısmını 240 verdim sorun gitmeden çok tatlı bir sekreteri var belki sizin sigortanız daha fazlasını karşılar
Berffff2 Borasmomy evet biraz fazlaymış gerçekten ya bütün doktorlara bakıyorum herkes güzel şey yazıyor kime gitceğimi şaşırdım 😄
Berffff2 Kcb evet ilgili bi doktordu cana yakın ben memnun kaldım herhangi bir şeyde bebeğin videosunu atıp soru sorabilirsini diyip numarası falan da verdi tavsiye ederim