Demirozdemir2019 Hanımlar oğlum 1 yaşında artik şükürler olsun..yarin 1 yaş aşısı var tecrube etmis anneler aşı sonrası ateş yada ağrı oluyor mu?pandemi dönemi olduğu için zaten endişeliyim birde aşının stresine girdim😣
Kekmez Demirozdemir2019 hiç stres yapma canım benim ateş olmamıştı kızımda yine de her ihtimale karşı aşı vurulduktan sonra bir ölçek parol verebilirsin
Mom091 Demirozdemir2019 kızımda hiçbir yan etki yapmadı çok şükür. Aşıdan önce yada aşıdan hemen sonra ateş düşürücü verme taraftarı değilim. Sizde vermeyin bence. İnşallah ateş yapmaz ama yaparsa o vakit verirsiniz şurubu🌸