Miray_1998 yani ilk başta biraz yüksek gelebilir ama nerdeyse hemen diğerleri ile aynı fiyatı H&M den alın hemen ürünleri güzel hemde ay olarak tam oluyor hatta ilerisinde bile geliyor. Kızım 16 aylık olcak 6_9 hediye gelen elbisesi geliyor hala. Yani belki bu durum bebekten bebeğe değişebilir ama ay i falan tam tutuyor. Daha sonra lcw falan