Hanımlar merhaba ben sürekli süt çoğaltıcı adında postlar açıyorum ama sütüm varmı yok mu onu da anlamıyorum göğüslerim 3 4 saat bebeğim emmeyınce sertlesıyo gergınlesıyo ama emdikçe yumuşacık oluyo genel anlamda yumuşak gün içinde ama sıktıgımda süt geliyor ve bu süt boz renkte yani yağlı kısmı gelmıyo sulu kısmı geliyo ama hep yumuşak emzirirken de bebeğim dıger mememi biraz emince oburunden sızlayıp süt akıyo ama hep ağlayıp göğsümü cekıstırıyo süt gelmediğinden mi oluyor aç mı kalıyo bebeğim ama sıkınca hep süt geliyo daha 2 aylık bebeğim uzun oldu biraz hakkınızı helal edin sizlerden tavsiye bekliyorum anneler yardım edin neden böyle oluyor