Arkadaşlar lütfen bi yardım edin bana kızım tam 4,5 aylık sadece anne sütü veriyorum emzik falan da kullanmıyoruz. 3-4 gündür 2 dk emiyo sonra kasılıyo gaz var gibi devam ememiyo gazını alıyorum ama yok düzelmiyo bu sefer açlıktan ağlıyo. Sanırım sütüm tazyikli geliyo araştırdım pozisyon değiştirdim 2 gün iyiydi sonra bu da fayda etmemeeye başladı. Vallahi delircem katıla katıla ağlıyo ememeyince bu durumu yaşayan var mı aranızda 😔