Zynpglsrn cok iyi yere düşmüşsün üz lojmanlar var zaten. İnsanları çok ama cok iyi. En azından insanlar. Küçük ama güzeldi bence. 3 yıl kaldım en kötü zamanlarında şuan cok iyi diyorlar olay bakımından. Orda gördüğüm insanlığı sevgiyi başka yerde göremedim