Melooo mesela bugün kargom geldi kargocu maske takmamış benimde kargonun kırık olup olmamasi icin teslim alırken açmam gerekiyordu hasar tespiti icin adamda resmen evin icine girecek ne sosyal mesafe var ne bisey bende açayım hemen bitsin başka yere gidicem diyor o bi yandan açtı ben bi yandan falan böyle kapıda 10 dk falan gecirdik belkide 15 dk. İnsan ister istemez şüpheleniyor ya korona varsa kargocuda bende kapmış miyimdir diye😔