Merhaba kızım 6 ay 22 günlük ek.gida sürecine başladık, şimdiye kadar anne sütü ile geldik .6 ayda tadimliklara basladik ama emerken çok zorluklarla istemeyerek emdi ,halende emmek istemiyor son zamanlarda ac kalıyor diye düşünüyorum doyurucu neler hazırlayabilirim gün icin de ve yatmadan önce?