Bebeğimin alt ön iki dişi çıktı sonra üst ön dişin biri çıktı yanındaki diğer ön dişin çıkmasını beklerken üstteki dişin yanındaki diş yani küçük azı dişi çıktı. Diş sıralaması diye bir şey duymuştum o yüzden sıralama farklı diye şüpheye düştüm herhangi bir sağlık problemine işaret midir sizce? Ve aynı zamanda altta sanki diş eti daha açık diğer dişine göre eşit değil? Doktora gideceğim ama yine de bilginiz var mıdır sormak istedim?