Hanımlar kızımı bugün kontrole götürdüm 7 ay 9 günlük sırtında hala Doğumdan beri morluklar var doktor hemotoloji bölümü görsün bir dedi bu durumu yaşayan var mı korkulacak birşey değil ama yinede bakılması gerekiyor dedi 1 yaşına kadar normalde geçme süresi varmış aramızda sağlıkçı varsa bu durumu yaşayan var mı korkuyorum bir şey olur diye 😥rabbim korusun