Ben çalışıyorum yine de hazırlıyorum. Pişirip sıcakken küçük boyutlu kavanozlara koyuyorum, ters çeviriyorum soğuduğunda buzdolabına koyuyorum.
Çorba yapmadım, sadece meyve pürelerini yapıyorum kavanozlama.
Onun haricinde, balkabağını dilimleyip plastik peynir kaplarına koydum.
Yine aynı kaplara sulu köfte için köfte yaptım.
Ispanak ve pırasa koydum.
Patates havuç ve kabaktan mücver yapıp pişirmeden koydum.
İlikli kemik suyu, tavuk suyu var.
Tereyağlari kare kare kesip yine aynı kaplara koydum.
Salçaları bu kalıplarına koydum. Poşet olanlara.
Aklıma bunlar geldi.