Oznur112 Bebeğim 2 ay 24 günlük 4 gündür kakasını yapmadı dünden beridir sürekli gaz yapıyor ve gazları çok kötü kokuyor sebebi nedir acaba
cavrosay6 Oznur112 benm olumda 2 ay 10 günluk canm kakasini 2 gunde bir yapiyo macun kivaminda ve yem yeşil.qazida aynen çok kötü kokuyo her qaz çikardinda seviniyorm kaka yapti diye ama qaz🤷♀️.
Oznur112 Kahramanne Balboreginannesi Esyu nasıl giyindirecem anlamıyorum ki kalın giyindiriyorum terliyor
Balboreginannesi Oznur112 canım ben hemşireyim okulda bize öğretilen kendi giyindiğimiz şekilde bir tık üstü olarak öğrendik yani bebeğiniz şuan küçük sanırım uzun kollu ve penye bir yelek öneririm 🌸 uyurken yelekle olmaz tabi uyku tulumu kullanabilirsiniz
Balboreginannesi Oznur112 bebeğin durumuna göre inceltip kalınlaştırabilirsin ensesinden kontrol et sürekli terlemesini
Elvin08 Oznur112 çok zorlandığını hissediyorsanız yarım fitil verebilirsiniz.Ama bunu sürekli hale getirirseniz alışkanlık yapar.Günde 1 çay kaşığı hakiki zeytin yağı verebilirsiniz.kulak pamuuğuyla poposu h zeytin yağı sürüp uyarabilirsiniz.Ben 2 aylıkken falan banyo suyu hazırlar belden aşağını sokardım ayaklarını hareket ettirmesi için suyun içinde sıcaklığı da iyi gelirdi azıcıkta poposunu uyarınca yapadı.Aklıma gelen herşeyi yazdım
Aysenur-efe 4.aydan sonra bizimde kötü kokmaya başlamıştı. Şuan 6 aylık ek gıdaya geçtiğimiz günden beri kokmuyor 🤷🏼♀️ Sebzelerin içine zeytinyağı koyuyorum 1 çay kaşığı belki etkisi vardır diye düşünüyorum 🤷🏼♀️ Bilemedim yani neden koktuğunu ama şuan yok
Oznur112 Elvin08 bende alışmasın diye yapmak istemiyorum ama 5 günü geçince huysuzlanmaya başlıyor bende fitil yada sabunla uyarıyorum
Beikra Oznur112 kaka yapmadığından gazı kötü kokuyo canım küçük bebeklerde 14 güne kadar normal sayılıyo 🤗
Beikra Oznur112 doğrudur canım benim kızım ek gıdaya geçtikten sonra düzeldi özellikle yoğurtla birlikte başladı düzeni 14 yapmadığını hatırlıyorum genelde haftada bir yapıyordu
Kumsalmina57 Oznur112 canım benim bebeğimde 2 buçuk aylık 3 gün kakasını yapmadi doktora götürdüm çünkü huysuzdu bende fitil işe yaramadi gaz damlası veriyorum ve her gün zeytinyağiyla uyarıyorum anca öyle yapıyor kabız olunca düzelmesi zaman alıyor karnında ses çıkması iyi bişey çünkü bağırsaklarinn çalışması gerek .
Oznur112 Kumsalmina57 bugün azıcık kendisi yaptı inşallah düzelecek ya zeytin yağı içirdim sabah bide 7 kaşık su verdim