Herkese merhaba, oğlum henüz 75 günlük, sünnet yaptırmak istiyoruz ama hava sıcak şimdi yapma diyen var? Daha küçük vücudu toparlanın ağrısı olur anestezi olacak diyen var? Kısaca herkes başka bisey söylüyor. Sizler ne zaman sünnet yaptırdınız ve bu süreç nasıl bir süreç, ağrılı acılı mi bebek için, iyileşmesi ne kadar sürüyor, sıcağın etkisi olur mu? İlk çocuğum ve ne yapacağımı bilemedim