Kızlar merhabalar hayırlı akşamlar öncelikle benim sorunum tabiki kilo🙎🏻♀️60 kilo ile hamile kaldım 25 kilo aldım 85 ile doğuma gittim doğumdan sonra birden 72 kiloya düştüm ama boyum 1.60 olduğu için hala kalın duruyorum elbiselerim hiç olmuyor 😩 kendimi asla beğenmiyorum emziriyorum bebeğim 3 aylık yaklaşık 2 gündür biraz diyet tarzı beslendim ve sütüm çok azaldı 😓 sizce nasıl beslenmeliyim? Yada bu diyet işini 3 ay sonraya mı bırakmalıyım ؟