AslhanDivarc Merhaba anneler 17 günlük kızım var. Genzinde bişey var sesi geliyor. Ama önceden yoktu bu 1 2 kere kustu. Ondan sonra başladı. Burnu falan akmıyor üşütmüş olamaz normalde gayet iyi ne yapsam
AslhanDivarc [bilinmeyen] ya evet burnundan da gelmişti. Ama nerdeyse 4 5 gün oldu şimdiye kadar kendiliğinden geçmezmiydi 😔 bide sıkmaya korkuyorum 😔