Berilbebegim bebeğiniz uyumluysa alın ama yok sinirli sürekli mız mız arabaya binince ağlayanlardansa kensinlikle tavsiye etmiyorum ben sanırım 11 aylıkken filan aldım toplamda 10 kere oturmadı uzun yolda rahat olur dedim kıyametler koptu kucağımı istedi şuan evde koltuğumuz ve asla binmiyor susmadan ağlıyor boşuna o kadar para verip aldık baya da pahalıya aldık siz bence çocuğun durumuna göre alın