Kızlar bebeğim ilk 2 ay beşiğinde yattı geceleri. Çünkü gece uykusu çok güzeldi 12 gibi yatar sabaha kadar sadece emmeye kalkar uyurdu. Emerken uyuyakalırdı beşiğine koyardım. 2 aydan sonra emerek uyumamaya başladı ve eşim hamak salıncak zıpzıp aldı onda uyudu gece de gündüz de. Şimdi 6 aylık ve hamak eskidi tahtaları demirleri ses çıkarmaya başladı sese uyanmaya başlayınca hamağı kaldırdım ama bacaklarımda sallayarak çok zor uyuyor ve beşiğinin sallanması da ona yetmez oldu. Yatak odama çingene salıncağı kurduk şu an onda yatıyor ama istemiyorum hareketleri kısıtlı sere serpe beşiğinde yatsın istiyorum. Ama ne yazık ki son 3 aydır geceleri çok sık uyanıyor emmeden uyumuyor illa emdikten sonra da sallanmak istiyor. Yani beşiğe alışması için çok kötü bi dönem zaten uyumuyo desem yeridir geceleri. Çingene salıncağında bile uyumuyor. Sizce nasıl ve ne zaman alıştırmalıyım artık beşiğinde yatsın istiyorum. Ayrıca hala kundak ve beyaz gürültü ile uyuyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤷🏻♀️💤