kbrmtn22 az diyip bide hava atanlara gül geç canım. Insanlar bos yapmaya bayilir. Obez mi olsun bebeğin. Icini rahatlatiyiım benim kizimda 6 aylıkken 6 kiloydu ne sağlık ocağı hemşiremiz ne doktorum asla dusuk demedi. Minyon benimki bana cekmis yapi olarak. 48 kilo insanım ben yesemde alamam. Sagligi yerinde mi gerisini salla. Şuan 17 aylık olmak üzere kızım 9500 olmamıştır bile. Yemesi icmesi sağlığı güzel, gerisi boş:)