Bende almayı düşünmüştüm ama çok zararı olduğunu okudum ve vazgeçtim kehribarın zararları diye yazarsanız ben yararından çok zararının olacağına karar verdim. Bileşenleri ciltten geçerek ağrı kesici olarak işlev görüyormuş. Bazı şeyleri doğal akışına bırakmak sanırım daha iyi