Kızlar 10 aya giren Bi oğlum var 2 haftadır yatakta deişik şekilde yatıyor ben düzeltiyorum o iki büklüm uyuyor kafasını yatağın kenarına sokuyor korkuyorum saat başı düzeltiyorum ama bazen yorgunluktan uyuya kalıyorum artık sizde de oluyormu?? Korkuyorum nefes alamaz birşey olır diye