Kbrsoy Kızlar merhaba. Kuzenim adına bi soru soracağım. İlk bebeğini de ikinci bebeğini de normal Doğumla dünyaya getirdi. İlk bebeğinde çok fazla sütü vardı bebeği 1 buçuk yaşındayken hamile olduğunu öğrendi sütten kesti. 1 hafta oldu ikinci bebeği doğalı hiç denecek kadar sütü yok. İkinci bebeğinde sütü gelmeyen oldu mu ?
Serap5 Kbrsoy başıma gelmedi benimde iki kızım var ama duş almak bol su içmek rezene ısırgan çayı içmek arttırıyor birde dinlenme ve stressiz olmak emzirsin emdikçe gelecektir süt