Kızlar bende post açmıştım . 50 günlük bebeğimle 8 saatlik yaptık çok güzel uyuyorlar hatta anneme karavan alcam evde bu kadar huzurlu değil dedim 2 saatte durursunuz havanın durumuna göre havalandırırsınız yolda giderken de emzirirsiniz korkulacak kadar değil