Emiri benimde 2.5aylık oğlumda öksürük ve gemiz akımtısı başladı doktora gittim prospan şurup verdi 2gün sonra öksürük değişti gittik yine şimdi evde nebulizatör aldık hava veriyoruz ventolin ve budecord ilaçlarıyla. Yarında düzelme olmazsa aetık antibiyotik başlayacak doktoru☹️ o öksürdükçe benim içim parçalanıyor. acil şifa bulsun yavrularımız