Zerr Meraba 2 hafta önce başladık doktor kontrolünde. Mama kullanıyor kilo alımı da az o yüzden başladık. 3 gün kuralı ile tadım yaptırıyorum elma kayısı muz havuç patates kabak bunları tattık şimdilik. Sadece bir ögün olarak veriyorum ek gıdayı onun dışında mama ile besleniyor zaten. Kaşık mamayı da yatmadan önce yedirmek için sordum 6 ay dolunca başlayacağım. Sadece yarın ki ögünğnü kaşık mama olarak vermek istedim 😊