Kızlar merhaba inşallah Allah nasip ederse ev alacağız tabi kredi onaylanırsa. Oturduğumuz yer 7. kat site içerisinde havuzlu bahçeli 24 saat güvenlikli cafesi olan güzel bi ev hemen karşı dairemiz satılık orayı almayı düşünüyoruz 3+1. Bir de aynı fiyata 4+1 oturduğumuz mahalleye yakın dubleks var evin içerisi işçilik olarak ve tarz olarak 3+1den daha güzel (ben dubleksi çok beğendim bu arada) o kadar kararsız kaldık ki hepsinin artısı eksisi var eşim sırf güvenliği ve sosyal imkanlar açısından siteyi tercih ediyor bende tam tersi yorumlarsanız ve ankete bakarsanız eşimle birlikte bakacağız teşekkürler şimdiden 🤍