kubraege Kızlar oğlum 4 ay 12 günlük. Birkaç gecedir gece uykusuna geçerken epey zorlanıyoruz kolay dalamıyor sürekli uyanıyor. Ama bu kez uykusundan çığlık atarak uyandı ayağımda sallıyordum o esnada, o kadar korktum ki, yavrum çok ağladı çığlıktan sonra, gaz sorunumuz bitti ama bu neydi anlamadık var mı başına gelen 😔
Serpil55 kubraege benim bebeğim de 3 buçuk aylık artık bizde gece uykusuna geçemiyoruz uyumuyor ve dediğiniz gibi dalsa bile çığlık ve ağlama ile uyanıyor tekrar. Sanırım normal atak zamanları
imma kubraege bizimki de bazen uykudan çığlıklar atarak uyanıyordu, iyice takip ettik, odasi fazla loş olduğu zaman agladığını farkettik. Karanlıktan korktuğunu anladık(bazen gece arabada da korkuyor). Simdi daha fazla ışık açıyoruz , sıfır çığlık 💯👍🏻
kubraege @Serpil55, @refiye off çok korktum evet atak haftasında ama hiç böyle çığlık atmazdı demekki buna da sebep oluyor 😔 çok teşekkürler kızlar 🙏
kubraege MUGUL evet atak haftasında görünüyor uykusu problemliydi ama bu çığlıkla uyanması beni çok korkuttu inşallah tekrarlamaz 🙏