Kucukanne06 Kızlar merhaba ne yaptıysam sütüm çoğalmadı günde 3 litreye yakın su da içiyorum ama Yine artmıyor varmı şöyle hemen süt getiren bi tarifiniz önereceğiniz br şey?
Mom10 Kucukanne06 Bol dinlenme, uyku, yeşillik özellikle dereotu, tahin, bol bol su, rezene ve bende süt yapan yulaflı bisküvi.Tüm bunları deneyebilirsiniz.
Wolverine Kucukanne06 Ispanak yemeği, fındık, badem, ceviz, irmikli tatlı veya un helvası, havuc, rezene, papatya çayı, su, kayısı, incir
Asya2703 Kucukanne06 ben şuan eczaneden aldığım galaktago adlı takviyeyi kullanıyorum bi deneyin isterseniz faydasını gördüm 🙋🏼♀️
Marjinal_Anne2 Kucukanne06 lütfen olumlu düşünün 🙏🏻🧡 sütüm var diyerek yatın 🙏🏻 Sütümüz her zaman yeterliiii 🧡
Ece-34 Ben Maltana diye bir içecek var marketlerde içerisinde arpa suyu mevcut onu içtiğim günler sütümün arttığını düşünüyorum ama sürekli tüketmiyorum belki denemek istersiniz
Kucukanne06 Marjinal_Anne2 evet canım gerçekten bunu başaramıyorum belkide sütüm gelecek ama bu düşünceler geri götürüyor çok teşekkür ederim bu güzel tesellinizz için 🥰🥰❤❤
Anneee269 Kucukanne06 bisküvi yiyip üzerine süt içmek ayrıca papatya çayı bide hünnap anne çayı var oda mütiş süt yapıyor ben bunları yapmıştım ve çok güzel sütüm oluyordu 11 aylık oğlum var hala yetiyor sütüm
Kucukanne06 Anneee269 çok teşekkür ederim canım bir deneyeceğim peki büskivi herhangi bir büsküvi mi yoksa adı var mı
Adalovems Anneee269 göğüsleriniz yumuşak mı benim 4 aylık bebeğim var bu ay yumuşadı hiç sertleşmiyor acaba sütüm mü azalıyor diye endişeleniyorum. Meme terbiyesi olabilir diyorlar sizin sütünüz yettiğine göre bunları yaşadınız mı normal mi ?
Anneee269 Kucukanne06 bisküvi petibör falan olur ben oturduğumda bi paket yiyodum çoğu zaman bide emdirdikten sonrada içim kıyılıyodu o zamanda yiyodum yani bu büyüklerin söylediği tatlı ye sütün olsundoğru kızlartatlı şeyler süt yapıyor haşlanmış mısır da yapıyor aklıma gelmişken bide çiğ olarak sarımsak tüketmemeye çalışın benim oğlan bu yüzden çok mememi ısırmıştır süte koku yapıyor test edildi onaylandı sadece nenelerin uydurması değil bu 😂
Anneee269 Adalovems normal normal bebekler 3 3 buçuk aydan sonra daha fazla emmeye başlıyor zaten sertleşmesi bizim için iyi değil mastit olabiliyor ve oda çok ağrılı bir şey eğer azaldı gibi hissederseniz hemen süt yapan şeylerden bir kaç gün tüketin ayrıca bebeğiniz emerken sütünüz kaynıyorsa emin olun ki yetiyordur benim deneyimlerim bu yönde
Anneee269 Adalovems benimde bi problemim var diş iltihabıyla ilgili bir soru sordum ama cevap veren yok henüz
Adalovems Anneee269 sadece emerken anlık sertleşiyor sütte geliyor görüyorum ağzının kenarları beyaz oluyor… ama eskiden şarıl şarıldı o yüzden endişelendim azaldı mı acaba diye. Tahin, irmik, bulgur bol bol yiyorum hatta bu mevsimde boza bile içiyorum artsın diye. Yani sizinkide yumuşadı ve bu aya kadar götürebildiyseniz çok sevindim. Çok çok teşekkürler
Ada_Deniz Anneee269 sütünüz kaynıyorsa derken bende doyduğunu anlayamıorm 😔 sütüm yetmiyor gibi bir gögsüm yumuşak diğeri bayağı sert taş gibi sürekli de emiyor ama yine de sert şiş ara ara ağrı oluor… mastit olmş olabilirmyö bilmiorm…
Anneee269 Adalovems aynen yumuşadı hatta şuanda ben hani eski haline göre süt yok gibi gözüküyor diyebilirim ama baya baya emiyor çocuk emip yutkunduğu sürece olay tamam
Adalovems Anneee269 aynen öyle yapıyor🙏🏻 Ben sizin postunuza ulaşamadım ama okudum fakat bilgim yok benim tek çocuğum o da 4 aylık. Üste çıksın diye yazabilirim ama bulunca