Merhaba, 4 ay 1 günlük kızım var hep anne sütü ile beslendi yaklaşık olarak 8kg. Bugüne kadar sütüm çok iyi geliyor, bebeğim de çok güzel emiyordu fakat son 10 gündür göğüslerim sertleşmiyor, şişmiyor, yumuşak memeyi emzirmeye çalışıyorum ki bebeğim de çok zor alıyor yumuşak olduğu için. Emdiğinde o anlık sertleşiyor sonra tekrar yumuşuyor. Bir ay önce de aynısı olmuştu ama 3 4 gün sürmüştü sadece ve onda da sezaryenden sonra ilk reglimi olmuştum.Sonra tekrar regli olmadım. Ne yapabilirim, nasıl sütümü eskisi kadar arttırabilirim? Günde 4 5 litre su içiyorum; süt arttırıcı duyduğum tüm şeyleri yiyorum ayrıca power pump (sürekli sağım) yapıyorum ama hala göğsüm yumuşacık ve sütüm çok az. Bebeğimi 2 yıl emzirmek istiyorum ama şu durumda bu ayı bile çıkaramam belki. İşe başlayacağım için süt stoklamam lazım ama şuanda bebeğimi zor doyuruyorum. Sanırım meme terbiyesi oldu ama ben eski hale dönmek istiyorum.
SİZLERDE 4 YA DA DAHA SONRAKİ AYLARDA GÖĞSÜNÜZ SERT MİYDİ HEP YOKSA YUMUŞAK OLMASINA RAĞMEN Mİ EMZİRDİNİZ? Yani benim sütüm mü azalıyor yoksa herkes mi yaşıyor bunu?