Glshyksl71 İnternetten araştırdığım kadariyla yaptirmam gerekiyor ancakk burada yazılanlar kafami cok karistrdi
Zeratinannesi Benim doktorum önerdi yaptırmam gerektiğini söyledi yaptırdım 3 ay 10 günlükken herhangi bi yan etkisi olmadı Glshyksl71
Minikmucizee Glshyksl71 bu soru binlerce kez soruldu burda hepsinitek tek okudum sonuç ? Hala karar veremedim biri mutlaka yaptır ölümcül sonuçları bile var diyo diğeri yaptırma yan etkileri var vs . 🤦🏻♀️
Mtg Glshyksl71 yaptirma diyenlere kulak asmayin lutfen gercek rota denilen illet evde tedaviyle gecmiyor hastanede yatmasi lazim ayrica olumcul riskleride var asi koruyor yakalansada hafif atlatyor hicbir yan etkisi yok bende dahil cevremde onca insan yaptrdi yan etki gormedik
EmrEGEbru Glshyksl71 Yaptıranda ayrı şey söylüyor yaptırmayanfa pişman oluyor Doktorunuza güvenin derim ben. Biz 3 aylıkken ilk dozu yaptırdık. 20 gün sonra 5 .ayda 2. Doz var. Çok şükür hiç bi yan etkisini görmedik
Bebegimm Benim doktorumun demesi şu şekildeydi aşıların hepsi çok önemli rota menenjit gibi hastalıklardan dolayı ölen bebeklere denk geldim kendi çocuğumada yaptırdım sanada öneriyorum dedi. Sonuçta para için bunu söylemiyor cebine atmak gibi komisyon alma gibi bir nedenleri yok. Aklımda acaba bişey olurmu veya olursa keşke yaptırsaydım diceğime yaptırmak daha mantıklı geliyor. Çoğu kişi birazda paradan dolayı yaptırmıyor o ay az yerim bişeu almam yine yaptırırım
Glshyksl71 Bebegimm yavrularimix saglikli olsunda para hic onemli degilll ins benim bebegimede yan etkisi olmaz
feldspar bir konuda ikileme düştüğünüzde şunu sorun: faydası zararından fazla mı? cevap evetse çekinmeden yapabilirsiniz. çoğunlukla yan etki gözlenmiyor