3 ay 20 günlük bebeğim var yaklaşık 20 gündür uykudan önce ağlama krizlerine giriyordu.zaten kolik bebekti alışmıştık ağlamasına ağlamayınca şaşırıyoduk ☺️Bugün normal ağlamasından daha uzun ağlayınca dr gittik normal muayenede bişey yok dr biyeri ağrıyor olmalı dedi 🤔gaz gibi ama değil gibide dedi kız çocuklarında 3ay bitince gaz sıkıntısı normalde biter dedi kan ve idrar tahlili yapıldı yarın sonuçlarına bakılacak.bu kadar ağlaması alerji olabilir dedi ama başka hiç belirti yok böyle bizim gibi olanınız varmı?