Bebeğim 2 ay 20 günlük her emmeden sonra kusuyor ama mama yedikten sonra kusmuyor yediklerime dikkat ediyorum reflüsü var ama açılı emziriyorum zaten çok hafif bir reflü o da her şeye dikkat ediyorum aklıma gelmeyen ne olabilir bu konu da bir akıl verebilir misiniz