Meraba güzel anneler benim oğlum 15 aylık yaklaşık 1.5 aylıkken süt alerjisi teşhisi kondu mukuslu kaka sesli kaka arada kanlı kaka ve atopik dermatiti vardı süt ürünlerini emzirdiğim sürece ben tüketmedim sonra oğluma vermedim 1 yaşında cici bebe vermeye başladım kakasında bişey yoktu ama egzaması devam ediyodu son 2 aydır egzaması da yok süt yoğurt vermeye başladım ama 2 gündür koltuk altında yine kızarıklık var kaşıyo. Başına gelen var mı acaba