Zep Zhnce kalabaliga sokmamak şartıyla iyi oldu bence☺ gezmeye gidecegimizden değil ama en azından bi hava almak iyi gelir bebeklerimize
Zhnce Zep ya biz biliçliyiz keşke herkes öyle olsa Bizim burda çocuklar hep sokakta parkta onlara değişen birşey olmadı 😄
Momyshark Zep çıkın yasak kalktı aile eşliğinde çıkabiliyorlar yanlız tavsiyem park gibi çok çocuğun değdiği yerlere değil de açık koşturabilecekleri yerleri tercih ederseniz daha sağlıklı olur
Minik_Hanim Zep ya benim kızım 10 aylık ben izin gününde de çıkarmaya korkuyodum maske takamıyor nasi korucam şaşırıyorum..
Selinsu Zep ay cok şükür gerci 1 haftadir parka çıkıyoduk hava almaya. Kalabalik alanlara girmeyiz yine havamizi aliriz geliriz
Minik_Hanim pasabeyy ebeveyn yanında olmak şartı ile yasak komple kalktı dedi, demek ki markette serbest