Egem
Kızlar bebeğim normalde de kusan bir bebek ama iki gündür emdikten hemen sonra kusmaya başladı. Daha memedeyken kusuyor. Gazını çıkarmaya fırsat vermiyor. Aynısını yaşayan var mı? Kayinvalideme süt sagip bırakmıştım. Soğuk mu verdi acaba diye düşünmeye başladım. Neden olurmuş bilen var mı? Kontrole pazartesi gideceğiz.